FANDOM

AmargasaurusEdit

Amargasaurus a fost o Sauropoda cu doua randuri de spini coborandui pe spate.Spinii erau fixati pe spatele animalului,creand apareta unei panje uriase pe spatele acrestui dinozaur.

Despre oaseEdit

Panza de piele de pe spatele Amargasaurului era fixate pe niste oase inalte prinse de coloana vertebrala a dinozaurului.

MarimeEdit

Amargasaurus nu era prea inalt in comparatie cu alte Sauropode.Era de marimea a trei copii de zece ani.

DietaEdit

Aceste erbivor din Cretacic manca frunze din conifere.

Alte informatiiEdit

  • Amargasaurii erau Sauropode.Sauropodele erau dinozauri cu patru picioare cunoscute dupa capetele mici,corpuri lungi si apetituri mari.Chiar daca Amargasauri erau mai mici decat alte Sauropode,erau mai lungi de 10 metri.
  • Paleontologii cred ca spinii de pe spatele Amargasaurului il aparau de pradatori,il ajutau sa recunoasca alti Amargasauri,ori controlau temperatura corpului.
  • Amargasaurus traia in Cretacic tarziu in locul care acum este numit America de Sud.Chiar daca Amargasaurii semanau leit cu alte Sauropode din cauza gatului lung si capul mic,el era foarte unic.Avea doua randuri de spini inalti coborandui pe gat si spate.

Amargasaurus
Amargasaurus skeleton

Amargasaurus

Also on FANDOM

Random Wiki