FANDOM

AnkylosaurusEdit

Ankylosaurus era acoperit cu platosa si carapace osoase.Ciocanul de la sfarsitul cozii,era cu siguranta folosita ca o arma in potriva pradatorilor precum Tyrannosaurus-rex.

Despree oaseEdit

Ankylosaurus era acoperit cu armura rezistenta pe tot corpul,chiar si in jurul ochilor si pe picioare.Coada sa ca o maciuca era formata din sapte oase puternice.

MarimeEdit

Ankylosaurus era cam cat 3 ori patru copii de zece ani.

DietaEdit

Probabil Ankylosaurus isi folosea dintii mici si ghearele puternice pentru a manca plante si a sapa dupa radacini.

Alte informatiiEdit

  • Ankylosaurus a fost un dinozaur mare si armat ce masura 10 metri in lungime iar paleontologii cred ca el putea cantari 30 de tone.Asta inseamna un tanc de armata.
  • Ankylosaurus era un gigantic patruped greu,cea ce inseamna ca mergea in patru labe.Si era un erbivor,cea ce inseamna ca manca doar plante.
  • Corpul lui Ankylosaurus era acoperit cu placi osoase si carapace numite armura.Ce functionau ca niste arme pentru a apara dinozaurul.De asemenea avea si o coada care se misca foarte repede ajutata de  muschi care era acoperita cu platosa ce lovea foarte tare inamicii.
Tyrannosaurus VS Ankylosaurus
Ankylosaurus
Ankylosaurus magniventris

Coada de Ankylosaurus

Also on FANDOM

Random Wiki