FANDOM

AnkylosaurusEdit

Ankylosaurus era acoperit cu platosa si carapace osoase.Ciocanul de la sfarsitul cozii,era cu siguranta folosita ca o arma in potriva pradatorilor precum Tyrannosaurus-rex.

Despree oaseEdit

Ankylosaurus era acoperit cu armura rezistenta pe tot corpul,chiar si in jurul ochilor si pe picioare.Coada sa ca o maciuca era formata din sapte oase puternice.

MarimeEdit

Ankylosaurus era cam cat 3 ori patru copii de zece ani.

DietaEdit

Probabil Ankylosaurus isi folosea dintii mici si ghearele puternice pentru a manca plante si a sapa dupa radacini.

Alte informatiiEdit

  • Ankylosaurus a fost un dinozaur mare si armat ce masura 10 metri in lungime iar paleontologii cred ca el putea cantari 30 de tone.Asta inseamna un tanc de armata.
  • Ankylosaurus era un gigantic patruped greu,cea ce inseamna ca mergea in patru labe.Si era un erbivor,cea ce inseamna ca manca doar plante.
  • Corpul lui Ankylosaurus era acoperit cu placi osoase si carapace numite armura.Ce functionau ca niste arme pentru a apara dinozaurul.De asemenea avea si o coada care se misca foarte repede ajutata de  muschi care era acoperita cu platosa ce lovea foarte tare inamicii.
Tyrannosaurus VS Ankylosaurus
Ankylosaurus
Ankylosaurus magniventris

Coada de Ankylosaurus